سایت طرفدار

ساخت وبلاگ

طرفداری-  موضوع واگذاری تبلیغات محیطی فوتبال برای 2 فصل آینده لیگ در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و گزارشی در مورد فراخوان انجام شده و اسناد مزایده خریداری شده از سوی شرکت های مختلف به اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ ارائه شد و با توجه به اینکه تا زمان تعیین شده پیشنهادی برای این واگذاری واصل نشد، مقرر گردید آگهی فراخوان در نوبت دوم در روزنامه های کثیرالانتشار به چاپ برسد.

به گزارش سایت سازمان لیگ، در ادامه این جلسه چگونگی دیگر اقدامات  درحوزه تبلیغات محیطی و درآمدزایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین با توجه به لغو برنامه اردوی تیم ملی در تیرماه با نظر سرمربی تیم ملی و موافقت فدراسیون فوتبال، هیأت رئیسه سازمان لیگ آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با برنامه های آتی تیم ملی اعلام و بر همکاری همه دستگاه ها در راه صعود تیم ملی به جام جهانی تاکید کرد.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:39

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 232 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:39

طرفداری-  صبح امروز بود که فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای اعلام کرد به خاطر شرایط موجود و بعد از جلسه کارلوس کی‌روش با مهدی تاج و محمدرضا ساکت، برنامه اردوی تیم ملی در کشور ارمنستان لغو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چند ساعت بعد از منتفی شدن اردوی ارمنستان، سفر تیم ملی به اتریش که قرار بود 15 تیرماه صورت بگیرد هم لغو شد تا ملی پوشان ایران دو اردوی خوب آماده سازی را از دست بدهند.

منتفی شدن اردوهای تیم ملی در حالی رخ داد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس روز شنبه در مصاحبه‌ای تند، از تصمیمات کارلوس کی‌روش انتقادات شدیدی کرد و سرمربی تیم ملی هم امروز روی صفحه فیس بوک خود به صورت غیر مستقیم، پاسخ این انتقادات را داد.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:39

طرفداری- همان طور که قبلا در طرفداری خواندید، هنریخ مخیتاریان از تمدید قرارداد با بروسیا دورتموند سرباز زده است و مشخص نیست این بازیکن در نهایت فصل آینده را در چه باشگاهی سپری می کند. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، زردپوشان نسبت به خرید آندره شورله از خود علاقه نشان می دهند و در همین راستا، تماس اولیه با وولفسبورگ برقرار شده است. دورتموندی ها شورله را گزینه مناسبی در صورت جدایی مخیتاریان تصور می کنند. ستاره ارمنی وستفالن مورد توجه آرسنال قرار دارد اما منچستر یونایتد بیکار ننشسته است و اولین پیشنهاد به آلمان رسیده است. عدد مورد نظر شیاطین سرخ ۲۵ میلیون یورو است اما دورتموند برای رضایت دادن به این انتقال ۴۰ میلیون یورو پول می خواهد.

بی بی سی قبلا گزارش داده بود که مخیتاریان شخصا ترجیح می دهد در انگلیس راهی منچستر یونایتد شود.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 229 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:12

در چنین روزی در سال 1995، دنیس برکمپ از اینتر میلان به آرسنال پیوست. به همین مناسبت نگاهی داریم به هتریک این بازیکن در مقابل لستر سیتی

طبقه بندی: 

طبقه‌بندی فیلم: 

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:12

پدرو رودریگز به نولیتو هشدار می دهد که با پیوستن به بارسلونا باید رقابت سختی داشته باشد و همچنین بازگشت خودش به نیوکمپ را تقریبا غیر ممکن می داند.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:12

طرفداری- سجاد مشکل پور مدافع تیم سایپای کرج در فصل گذشته با توافق با مسئولان این تیم قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

سجاد مشکل پور در حال حاضر 25 سال سن دارد و پیش از حضور در سایپا سابقه بازی در تیم صنعت نفت آبادان را داشته است.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 307 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:04

طرفداری - دو تیم اسلواکی و انگلستان، امشب در چارچوب رقابت های یورو 2016 به مصاف هم خواهند رفت.با نتیجه ای که در بازی ولز و روسیه به دست آید، تحت شرایطی، شکست برای هر کدام از دو تیم اسلواکی و انگلستان، می تواند به منزله حذف از رقابت ها باشد. همشیک در مصاحبه ای با گواردین گفت:

از زمانی که به تیم ملی دعوت شدم، تلاش کرده ام تا بهترین عملکردم را نشان دهم. همیشه هرچه در توان داشته ام برای کشورم گذاشته ام و افتخار می کنم که این پیراهن را می پوشم. البته می دانم گاهی اوقات عملکردم زیاد خوب نبوده است اما بهرحال در طول سه سال اخیر موفقیت های بیشتری با تیم ملی داشته ام. فکر می کنم هواداران اسلواکی اکنون از بازی من بیشتر راضی باشند. 

از سال 2013، یان کوژاک سرمربی اسلواکی، آزادی عمل بیشتری به همشیک در زمین داده است و اکنون همشیک می تواند آزاد تر بازی کند. این تصمیم به روند بازی اسلواکی بسیار کمک کرده است. وی در این مورد گفت:

به من آزادی داده شد و من سعی کردم از آن نهایت استفاده را ببرم.قطعا این به خاطر اعتقاد کوژاک به توانایی من بوده است. از سوی دیگر، من اکنون مسئولیت بیشتری دارم و باید با تمام اعضای تیم هماهنگ باشم. می توانم جلو بروم، توپ گیری کنم و در حملات مشارکت بیشتری داشته باشم. 

در سوی مقابل و در تیم انگلستان، هاجسون به وین رونی چنین مسئولیتی داده است. همشیک در این باره گفت:

من استایل بازی وین رونی را بسیار ستایش می کنم. او یک بازیکن در کلاس جهانی است. انگلستان با توجه به بازیکنان جدیدش، عصر تازه ای را شروع خواهد کرد. در تیم فعلی آن ها یک نسل جوان مستعد همراه با با تجربه ها قرار گرفته اند.

وی در پاسخ به این مساله که  رسانه های انگلیسی معتقد هستند بازی اش شبیه به استیون جرارد است، گفت:

نمی دانم اینطور هست یا خیر. فکر نمی کنم بازیکنان شباهت زیادی با هم داشته باشند. هر کس خصوصیات خودش را دارد.

اخیرا همشیک به تیم های خیلی زیادی در اروپا  لینک شده است. وی در این باره گفت:

اکنون 9 سال است که در ناپل زندگی می کنم و آن جا خانه دوم من است. با این تیم به موفقیت هایی دست یافته ام و آن جا کاملا خوشحالم. خواهیم دید که در تابستان چه پیش می آید اما در حال حاضر من برنامه ریزی کرده ام تا در ناپولی بمانم. شایعات همیشه در طول سال وجود دارند. من با آن ها مشکلی ندارم اما با ناپولی قرارداد دارم و به آن پایبندم. لیگ برتر؟ نمی دانم. خیلی از خبرنگاران قبلا مرا به تیم های زیادی در آنجا لینک کرده اند. یک ضرب المثل است که می گوید هیچ دودی بدون آتش نیست. اما من تاکید می کنم هیچ پیشنهاد رسمی از انگلستان دریافت نکرده ام. 

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:04

طرفداری- با حکم مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، حمیدرضا آصفی به عنوان مشاور بین‌الملل فدراسیون منصوب شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در قسمتی از حکم رئیس فدراسیون آمده است، موفقیت و بهروزی روز افزون در انجام وظایف مهمی که به‌عهده دارید، از خداوند منان مسئلت داریم.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:04

طرفداری-به گزارش گاتزتا، باشگاه میلان که در حال حاضر مشغول مذاکره برای فروش سهام باشگاه به کنسرسیوم چینی می باشد، هنوز بر سر سرمربی فصل آینده به توافق نرسیده اند.

سیلویو برلوسکونی رئیس باشگاه میلان سعی بر ابقای کریستین بروکی روی نیمکت باشگاه دارد اما آدریانو گالیانی و سهامداران چینی مارکو جامپائولو را مدنظر دارند.

البته گفته می شود روز پنجشنبه جلسه محرمانه ای بین گانچیکوف مشاور سهامداران چینی، آدریانو گالیانی و جامپائولو صورت گرفته که این می تواند شایعات پیوستن سرمربی سابق امپولی را به میلان بیشتر از همیشه کند.

همچنین گفته می شود در صورت شکست برای انتقال جامپائولو به میلان، سه گزینه خارجی برای هدایت میلان وجود دارد. به نظر می رسد چینی ها ویلاش بوآش، لوئیس فن خال و فرانک دی بوئر را نیز  به عنوان گزینه های خارجی هدایت میلان تایید کردند.

با اینکه مانوئل پیگرینی هم با توجه به شایعات اخیر جزء این گزینه ها بود، اما احتمالا او از نیمکت میلان دور شده است.

در حال حاضر هیچ نتیجه مهمی برای نیمکت میلان گرفته نشده اما کریستین بروکی و مارکو جامپائولو جدی ترین گزینه های هدایت میلان برای فصل آینده هستند.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:59

سرمربی تیم ملی ایران گفت: برانکو برای توجیه نتایج ضعیفش در پرسپولیس روی من حساب نکند چرا که من اهلش نیستم.
به گزارش کاپ کارلوس کی روش اظهار داشت: در بیانیه ای که فدراسیون صادر کرده همه چیز مشخص است. از شش ماه پیش رای آماده سازی جام جهانی برنامه ریزی مان را شروع کردیم.برنامه ای که ما تدوین کردیم بهترین برنامه برای تیم ملی بود. اعتقاد داشتیم برنامه ای که تدوین کرده ایم منافع تیم ملی و باشگاه ها را تامین می کند. ولی متاسفانه بعضی از نمایندگان باشگاه ها به رهبری سرمربی پرسپولیس مخالفت خود را اعلام کردند چون حمایت همه جانبه نبود تمام برنامه ها را لغو کردیم.
سرمربی تیم ملی درباره حمایت قلعه نویی از برانکو و همچنین صحبت های سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه کی روش گروکشی می کند، گفت: من یکی از طرفداران محیط زیست هستم و رابطه تنگاتنگی با طبیعت دارم. شگفت زده هم نیستم که قلعه نویی از برانکو حمایت می کند چون مساله جدیدی نیست. ایشان همیشه مخالف تمام برنامه های تیم ملی بوده و چیزی جدیدی نیست.وقتی برای قلعه نویی بازیکنان سربازش بازی می کنند اما برای تیم ملی نمی توانند به میدان بروند او گلایه نمی کند. مساله ای که مرا شگفت زده می کند این است که یک سرمربی خارجی که باید از برنامه های تیم ملی حمایت کند می آید و مخالفت می کند.
وی در ادامه افزود: به تمام نظرات و انتقادات احترام می گذاریم. باز هم می گویم اعتقاد راسخ دارم که برنامه تیم ملی برای ما و باشگاه ها بسیار خوب بود. نمی خواستیم مثل تیم امید لیگ را 45 روز تعطیل کنیم. وقتی تیم امید لیگ را تعطیل کردند آقایان برانکو و قلعه نویی حرفی نزدند. من یک نظر داشتم و نخبگان و کارشناسان برنامه دیگری داشتند. حالا قرار شده دیگر با برنامه جدید چهار روز قبل از هر بازی دور هم جمع شویم و به میدان برویم.
سرمربی تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: حرف های برانکو مبنی بر اینکه من اجازه ندادم بازیکنان در تست پزشکی شرکت کنند کذب، دروغ و اشتباه است. من اصلا چنین حرفی نزدم. به عقاید برانکو احترام می گذارم اما خود ایشان زمانی که سرمربی تیم ملی بودند برنامه های متعددی برای تیم ملی می گذاشتند. میخواهم که هواداران را علیه من تحریک نکند.
کارلوس کی روش در پایان گفت: مطلبی را می خواهم به هواداران خوب پرسپولیس بگویم. آن هم این است که من هیچ وقت به هیچ بازیکنی نگفتم که در تست پزشکی شرکت نکند. نه تنها پرسپولیس بلکه برای بقیه باشگاه ها هم همین طور است. من اصلا اطلاع نداشتم که قرار است کسی در تست پزشکی شرکت کند. آقای برانکو برای توجیه نتایج ضعیفش در چند سال اخیر روی من حساب نکند چراکه من اهلش نیستم.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:59

طرفداری - هافبک 27 ساله زنیت روسیه و تیم ملی بلژیک، با نمایش جذابی که در پیروزی 3-0 تیمش مقابل ایرلند در چارچوب رقابت های یورو 2016، از خود نشان داد، باعث شد  تا علاقه برای جذب وی در سری آ، باز هم بیشتر از قبل شود. وی در مصاحبه ای در فرانسه گفت:

حضور در روسیه یک ماجراجویی خوب بود. اما زمان تغییر، برای من فرا رسیده است. نمی دانم به لیگ برتر خواهم رفت یا سری آ. فوتبال ایتالیا مرا مجذوب می کند و در سن 27 سالگی این یک انتقال مناسب خواهد بود. میلان به دنبال من بود. این درست است اما این جریان مربوط به مدت ها قبل است. اکنون تنها چیزی که به آن فکر می کنم یورو است. کار بعدی مان شکست سوئد است. (در دیدار مقابل ایرلند)  روملو لوکاکو شروع به گلزنی کرد و به دنبال او کل تیم روحیه خود را پیدا کردند. 

گفتنی است تیم های رم و یوونتوس به صورت جدی در پی به خدمت گرفتن اکسل ویتسل هستند. 

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:59

طرفداری - قهرمان جام جهانی 1982 و زننده گل برتری ایتالیا  در دیدار فینال مقابل آلمان با شادی بعد از گل معروفش که در خاطرات فوتبال دوستان ایتالیایی جاودانه شد، مارکو تاردلی، با ترکیب ایتالیای فعلی و مخصوصا آنتونیو کونته آشنایی دارد. وی در گفتگو با گاتزتا دلواسپورت گفت:

آنتونیو مردی که است که در قبال کاری که انجام می دهد مسئول است. با قلبش کار می کند و همیشه صداقت دارد. او به بازیکنانش به عنوان یک انسان  نگاه می کند، نه یک فوتبالیست. کمال گرا بودن و  توجه دقیق او به جزییات، تفاوت او با دیگران را رقم می زند. به نظر من پیوستن او به چلسی مشکلی ندارد. قبول مسئولیت هدایت چلسی باعث نمی شود وی توجهش را به تیم ملی کم کند. این تنها بهانه ای برای دیگران است تا از وی انتقاد کنند. اگر بازیکنان به او اعتماد نداشتند، می توانست مشکل ساز شود اما همانطور که می دانید بازیکنان عاشق آنتونیو هستند.

تاردلی ادامه داد: 

اگر در ماه جولای، جام قهرمانی یورو را بالای سر وی ببینم سورپرایز نخواهم شد. چرا که نه؟ یورو با جام جهانی متفاوت است و تاریخ به ما می گوید سورپرایزها همیشه اجازه ورود به این رقابت ها را دارند. ایتالیا همین است. اما  در جام جهانی معمولا تیم هایی که مدعی اصلی هستند، قهرمان می شوند. همچنین من حریف فوق العاده سختی را در مقابل ایتالیا نمی بینم. اسپانیا تنها تیمی است که خوب و روان بازی می کند. سایر تیم ها مشکلاتی دارند.فرانسه با امتیاز میزبانی  و اسپانیا تیم هایی هستند که به نظر من مدعی هستند. 

از تاردلی راجع به اینکه آیا ایتالیای کنونی به  ایتالیای 1982 که جام جهانی را فتح کرد شباهتی دارد، سوال شد و وی پاسخ داد:

تیم ما منسجم و جمع و جور بازی می کرد.  همه اعضا در یک جهت پارو می زدند و  به مربی مان ایمان داشتیم. این شباهت های ایتالیا 1982 با ایتالیای کنونی است. سال 1982 ما اطمینان داشتیم که تیم فوق العاده ای داریم. به مربی مان انزو بیرزوت، اعتماد کامل داشتیم و فکر می کنم بازیکنان کنونی نیز به کونته همین احساس را دارند. 

وی ادامه داد: 

شور و شوق و جذبه  کدام بازیکن شبیه من است؟ قطعا جیجی بوفون. فریاد های او به  بیرون از ورزشگاه هم می رسند. اما همچنین می خواهم به جاکرینی اشاره کنم. بازیکنی که هنوز می تواند پیشرفت زیادی کند. او از جمله بازیکنانی است که فوتبالش را تنها با استعداد نساخته، بلکه با سخت کوشی و فروتنی به اینجا رسیده است و صبر در برابر انتقادات زیادی که علیه او بود. من تجربه مشابه با امانوئله دارم، شاید به همین خاطر است که او را انقدر دوست دارم. 

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:59

طرفداری- تیم فولاد در اولین اردوی تدارکاتی خود که از روز پنجشنبه گذشته در شهر خوش آب و هوای بروجرد آغاز شده تمرین های خود را برای آماده سازی و حضور در لیگ برتر فوتبال کشور پیگیری می کند.

تیم فولاد خوزستان برای این اردو مقدمات برگزاری 2 دیدار تدارکاتی را فراهم کرده و بر این اساس فولادمردان در اولین دیدار خود از ساعت 18 امروز در کمپ نساجی مقابل یکی از تیم های فوتبال استان لرستان قرار خواهند گرفت و روز پنجشنبه نیز دومین دیدار تدارکاتی خود را برابر تیم فوتبال منتخب درود که شامل بازیکنانی از لیگ دسته دو، دسته یک و لیگ برتر می باشد، انجام خواهند داد.

بر طبق برنامه قبلی کاروان فولاد ساعت 22 روز پنجشنبه شهر بروجرد را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد و پس از یک روز استراحت از صبح شنبه دور جدید تمرین های خود را در مجموعه فولاد خوزستان پیگیری کرده و روز یکشنبه با یکی از تیم های فوتبال استان خوزستان به رقابت خواهند پرداخت.

به نقل از  سایت باشگاه فولاد، شاگردان سعداوی در ادامه، روز دوشنبه را استراحت می کنند تا از سه شنبه با پرواز به مقصد تهران و پس از آن حرکت به سمت منطقه پردیس کرج دومین اردوی آماده سازی پیش از شروع مسابقات لیگ برتر را استارت بزنند.

اسامی نفرات حاضر در اردوی تدارکاتی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در بروجرد به شرح زیر می باشد:

اعضای کادرفنی:

علیرضا کاهکش، نعیم سعداوی،غلامرضا باغ آبادی، جهانبخش داراب پور، موسی سواری، عزیز فریسات، اکبر مرادی، محمدعلی فتحی، بهنام تقی زاده، امین بویراحمدی، علی حمیدی نیا و بهروز عباسی

بازیکنان:

 مهرداد طهماسبی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، سینا مریدی، اسماعیل شریفات، محمد اهل شاخه، عبداله ناصری، رضا بهمنی، جعفر دسومی، مسعود عبدالهی، صابر حردانی، میلاد بدرقه، سجاد عبدوی، مهرداد هدایتیان، علیرضا سید محمودی، میلاد پاک پرور، محمد معاوی، احمد جبوری، محمدامین سعیداوی، عبداله شعبانی، حسین ایزدی، هادی حبیبی نژاد، مطلق زاده

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:59

طرفداری- هر چند در دور اصلی رقابت باکو، راننده دوم تیم فراری توانست از هم تیمی اش جلو بیفتد و  رایکونن در نیمی از رقابت به سباستین فتل باج نداد، اما در ادامه تیم، به مرد یخی دستور داد تا راه را برای مرد آلمانی باز کند و در نهایت فتل توانست در رده دوم جای بگیرد.

سباستین فتل مقام دوم

سباستین فتل

ما می توانیم از دست آورد امروز به خودمان افتخار کنیم، هر دو خودروی تیم امتیاز کسب کردند. در دور های تمرینی عملکرد بدی داشتیم و تا به حال نفهمیدیم مشکل کجاست، ما در این دو روز تغییرات زیادی روی خودرو اعمال کردیم و توانستیم در نهایت امروز دوم شویم. به نظرم اتفاقاتی که روی پیست رخ داد فوق العاده بود اما ما نمی توانیم در کل خوشحال باشیم، کیمی مقامش را در انتها از دست داد اما از نظر تیمی با ما همکاری کرد، او متواضعانه مقامش را به من تقدیم کرد. در انتها این که نتوانستیم دوم و سوم شویم، باعث سر افکندگی است،  اما من فکر می کنم کیمی با تایر خودرو مشکل پیدا کرده بود. من از تایر خودرو راضی بودم به همین دلیل در دور های ابتدایی کمی بیش از حد معمول با آن ها رانندگی کردم،  حتی پس از چند دور مطمئن نبودم که آن ها دوام خواهند آورد یا نه. فصل طولانی است و من معتقدم هنوز اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد، رئیس تیم بسیار تلاش می کند، او مایل است ما را درک کند و به اعضای تیم برای کسب موفقیت فشار بیاوررد. جاه طلبی تیم زیاد است اما باید قدم به قدم رو به جلو حرکت کنیم، من مطمئنم در آینده و ادامه فصل عملکرد خوبی خواهیم داشت و عرصه را بر رقبا تنگ خواهیم کرد. ما در این فصل استارت فوق العاده ای نداشتیم، اگرچه خودرو در وضعیت مناسبی قرار داشت اما ما از فرصت های پیش آمده استفاده نکردیم. به هر حال امروز خوب کار کردیم، ما این عملکرد را بهینه خواهیم کرد و شانس موفقیت مجموعه را افزایش خواهیم داد. ما می دانیم که در رقابت چگونه عمل کنیم و خودرو را چگونه ارتقاء دهیم.

کیمی رایکونن مقام چهارم

کیمی رایکونن

در کل از سختی این آخر هفته کمی نا امید هستم، من نتوانستم از رقابت لذت ببرم، اما در کل خودرو خوب بود و سرعت مناسبی داشت. از طرفی من از خط سفید عبور کردم و با جریمه 5 ثانیه ای مواجه شدم، در آن لحظه من سعی کردم که فاصله خود را با پرز افزایش دهم تا مقامم را حفظ کنم. پس از آن پشت دو خودروی عقب مانده گیر کردم و زمان با ارزش را از دست دادم، از اینکه به فتل راه دادم ناراحت نیستم چرا که من جریمه 5 ثانیه ای داشتم، اما پس از عبور او من 2.5 ثانیه در آن دور عقب ماندم و این برای کل رقابت من خوب نبود. در دور پایانی قطعا می توانستم پرز را پشت سرم نگه دارم اما با وجود جریمه مقام سوم را به او می دادم و تصمیم گرفتم ریسک نکنم و به او راه بدهم. مشخصا می توانستم در دور اصلی نتیجه بهتری بگیرم اما با در نظر گرفتن تمام این شرایط و اتفاقات، این نتیجه آن چنان هم بد نیست.

مائوریتزیو آریوابینه مدیر تیم

اگر به جایگاهمان در دور های  تمرینی نگاه  کنید، از پیشرفت ما در این آخر هفته خوشحال خواهید شد. امروز عملکرد ما خوب بود اما نه آن قدر که باید، ما عملکرد مناسبی از هر دور اننده شاهد بودیم و همان طور که رئیس فراری گفته باید برای آن ها خودرویی بهتر فراهم کنیم که این کار مستلزم تلاش بیشتر تمام اعضا است. همان گونه که در کانادا دیدیم، موتور نقطه قوت ما است و حالا باید روی دیگر قطعات خودرو کار کنیم، چرا که این خودرو ثابت کرده نسبت به تغییر تنظیمات بسیار حساس است. من هیچ شکایتی نسبت به پنالتی رایکونن ندارم، چرا که او خوب مسابقه داد و توانست از چندین خودرو سبقت بگیرد، پس از پنالتی و اطلاع رایکونن او مانند یک هم تیمی خوب عمل کرد و راه را برای فتل باز گذاشت. ما هنوز با رقیب اصلی فاصله زیادی داریم و باید به سختی برای پر کردن این فاصله تلاش کنیم، چرا که این یک فصل طولانی است و هنوز فرصت های زیادی در پیش داریم. من به فتل برای کسب رده دوم تبریک می گویم، او دوباره ثابت کرد که چه راننده با استعدادی در تیم داریم.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:59

طرفداری- متن اطلاعیه بدین شرح است: 

 بر اساس برنامه قبلی سرمربی تیم ملی فوتبال در مسیر صعود تا جام جهانی 2018، سازمان لیگ فوتبال طی نامه شماره 1698/110در مورخ11/3/95 برنامه های پیش رو را به اطلاع باشگاهها رساند و رسانه های گروهی نیز متعهدانه نسبت به پوشش آن اقدام کردند.

اخیرا طی صحبتهای قابل تاملی که توسط برانکو ایوانکویچ، سرمربی محترم تیم پرسپولیس تهران نسبت به مخالفت به این برنامه های از پیش اعلام شده، صورت گرفت و  شاهد بعضی مخالفت ها از طرف چند باشگاه نیز بوده ایم و حتی موجبات نگرانی هواداران ارزنده پرسپولیس که یار همیشگی تیم ملی هستند را فراهم ساخت.

به نقل از  سایت فدراسیون فوتبال، از آنجا که اجرای برنامه های تیم ملی در مسیر صعود تا جام جهانی بدون همکاری قاطع و صادقانه همه باشگاهها امکان پذیر نیست، لذا با بررسی شرایط موجود در جلسه ای که امروز با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی و کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال تشکیل شد، برنامه تیم ملی لغو و کلیه بازیکنان تیم ملی در اختیار باشگاههای قرار خواهند گرفت و پس از برگزاری جلسات و مذاکرات بعدی، برنامه جدید تیم ملی اعلام خواهد شد.

در این راستا مراتب سپاس از بازیکنان ارزنده تیم ملی و حمایتهای رسانه ها، هواداران خونگرم تیم ملی و باشگاههایی که همکاری های لازم را انجام دادند، اعلام می شود.

با آرزوی موفقیت برای فوتبال ملی و باشگاهی.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:58

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:58

طرفداری- عمر مومنی کاریکاتوریست معروف گل با قرار دادن این عکس بر روی صفحه اینستاگرامش عنوان کرد شاید بهتر باشد دیدیه دشان از بازیکنان تیم ملی فرانسه در سال 1998 استفاده کند تا نتیجه بگیرد. او اعتقاد دارد تیم ملی فرانسه در سال 1998 بسیار قوی تر از تیم ملی فرانسه امسال بودند.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:58

طرفداری- با اینکه در گرند پری اروپا و پیست باکو، لوییس همیلتون مجبور بود از رده دهم رقابت را استارت بزند، نیکو روزبرگ برای قهرمانی کار سختی پیش رو نداشت، راننده ای که در تمام 51 دور رقابت صدر نشین بود و مرسدس او هرگز برای او مانند سه دور قبل مشکل ایجاد نکرد. لوییس از رده دهم خود را بالا کشید و حتی توانست تا رده چهارم بالا بیاید ولیدر میانه راه با مشکل موتور روبه رو شد و نتوانست رده ای بهتر از پنجم برای تیر های نقره ای کسب کند.

نیکو روزبرگ مقام اول

نیکو روزبرگ

من از اینکه در باکو اول شدم بسیار خوشحالم. من امروز در خودرو احساسی را تجربه کردم که هرگز سابقه نداشته است.امروز مشخص بود هرگز در هیچ نقطه ای از پیست خودروی من عملکرد زیر استانداردی نداشت، این آخر هفته خودرو عملکردی بی نظیر داشت، بنابر این از تیم به خاطر این فرصت بسیار سپاس گذارم. این احساس کمال گرایی در دور تعیین خط دیروز شروع شد، ما انتظار داشتیم در رقابت اصلی چندین بار با سیفتی کار مواجه شویم، من هم امیدوار بودم این تصادفات احتمالی کل رقابت را بر هم نزند. با تمام این پیش بینی ها یک بعد از  ظهر کامل و بی دردسر را پشت سر گذاشتم. تنها اتفاق ناگوار در میانه رقابت رخ داد، جایی که احساس کردم از نظر قدرت موتور دچار کمی ضعف شده ام، مهندسان تیم اجازه نداشتند مشکل را به من منتقل کنند، بنابر این خودم دست به کار شدم و تنظیمات روی فرمان خودرو را دست کاری کردم، کاری که به طرز شگفت آوری موثر واقع شد و مشکلم به کلی بر طرف شد. "ساگو" یعنی از همه شما سپاس گذارم، برای باکو و این آخر هفته زیبا، حالا باید خودم را برای اتریش آماده کنم.

لوییس همیلتون مقام پنجم

لوییس همیلتون

نمی دانم در رقابت امروز چه اتفاقی رخ داد. واحد قدرت خودروی من از کار افتاد،من در حالت انجین مود رانندگی کردم و مثل این بود که در کل مسیر ای آر اس ندارم. صدها ترکیب از کلید های فرمان برای تنظیمات خودرو وجود دارد و شما هر چقدر هم آن ها را مطالعه کنید هرگز نمی توانید همه را به خاطر بسپارید.من دورها را در حالی طی می کردم که با خیره شدن به ال سی دی روی فرمان در حال حل مشکل موتور بودم، در نهایت نفهمیدم مشکل کجاست. در کل همه چیز پیچیده است و من هنوز نفهمیدم ممانعت از ما برای برقراری ارتباط با تیم و حل مشکلاتی از این قبیل چه سودی دارد؟  این که نتوانستم به صورت واقعی مسابقه دهم، شرم آور است، اگر می توانستم مشکلم را حل کنم، دست کم می توانستم در رقابت خودی نشان دهم و جزئی از نفرات صدر نشین باشم. ده دورمانده به پایان مشکل مرسدسم خود به خود حل شد، اما دیگر برای بردن و باختن دیر شده بود چرا که از نفر جلویی 10 ثانیه عقب بودم و از نفر پشتی 10 ثانیه جلوتر بود. من در واقع در پایان رقابت به موتور استراحت دادم تا برای رقابت بعدی مجبور به تعویض آن نباشم، چرا که برای ادامه فصل تعداد زیادی واحد قدرت برای من باقی نمانده است. من با کسب رده پنجم چند امتیاز کسب کردم و حالا باید در رقابت بعدی این ناکامی را جبران کنم.

توتو ولف مدیر تیم موتور اسپورت مرسدس-بنز

ما در حالی پا به رقابت گذاشتیم که انتظار تصادفات زیادی را در دور اصلی داشتیم، هر چند در رقابت صحنه های خشن و تصادفات زیادی ندیدیم اما در گاراژ تیم تمام انتظارات برآورده شد. اول از همه بگذارید در باره نیکو حرف بزنیم، او در تمام این آخر هفته کاری خارق العاده انجام داد، یک دور تعیین خط بی نظیر و یک گرند اسلم کامل در دور اصلی. او استارت خوبی داشت، از بقیه فاصله گرفت و همه چیز را تحت کنترل داشت، هر چند بعد از ظهری بی نقص را از نظر خودرو پشت سر نگذاشت،  اما تقریبا همه چیز مطابق میل او پیش رفت. برای لوییس اولویت،  زنده ماندن در دور اول و عدم تصادف با باقی خودرو ها بود، او خودرو را حفظ کرد و یکی یک خودروهای جلویی را از پیش رو برداشت. او در میانه رقابت از مشکلات الکترونیکی و دی ریت در خودرو شکایت کرد، اما با اولین توقفش در گاراژ مشخص شد که این مشکل بسیار بزرگتر و اساسی تر از تصورات لوییس است. ما می توانستیم در چند کلمه از طریق بیسیم مشکل را به او اطلاع دهیم اما قوانین عجیب..... که البته برای همه یکسان است، از این کار ممانعت کرد. ما فقط می توانیم از یک سری جملات پیش فرض در این نوع مکالمات استفاده کنیم. مشکل لوییس یک ارور غیر طبیعی در قسمت انجین مود بود که به هیچ وجه از طرف راننده قابل شناسایی نیست. در نهایت همان طور که نیکو چند دور قبل موفق شده بود خودش مشکل خودرو را بر طرف کند، لوییس هم مشکل را پیدا کرد و توانست سریع ترین دورش را بزند. به هر حال در آن زمان دیگر خیلی دیر شده بود و هیلتون نمی توانست موفقیتی کسب کند، بنابر این او تصمیم هوشمندانه ای اتخاذ کرد و به آرامی مسابقه را به اتمام رساند و خودرو را صحیح و سالم به خانه بازگرداند. ما در باکو استقبال گرمی را شاهد بودیم و دست اندر کاران این رقابت توانستند یک پیست فوق العاده را برای فرمول یک فراهم کنند، اما از نقطه نظر تیمی هر چند ما اختلاف تیمی خود را افزایش دادیم، اما می توانستیم با امتیازات بیشتری باکو را ترک کنیم، حل مشکلات خودرو اولویت اول ما در روز های آینده خواهد بود.

پدی لاو مدیر فنی

در ابتدای رقابت از اینکه هر دو خودرو بدون حادثه دور اول را پشت سر گذاشتند،  بسیار خوشحال شدیم، از آن پس نیکو فوق العاده عمل کرد. پس از دور تعیین خط، او در دور اصلی هم بی نقص عمل کرد و از ابتدا تا پایان رقابت همه چیز و همه کس را تحت کنترل داشت، او تایر، موتور و ترمز خودرو را به بهترین نحو ممکن کنترل کرد. برای لوییس هرگز استارت از خط 10 آسان نبود، متاسفانه در ادامه با مشکلاتی بیشتر هم مواجه شد. در دور های تمرینی متوجه شدیم آن قدر که فکر می کنیم خودروی تیم قدرتمند نیست و سبقت گرفتن از بعضی رقبا تقریبا غیر ممکن است. ما باید روی این مساله تحقیق کنیم چرا که لوییس نتوانست از تمام ظرفیت خودرو استفاده کند، ما در خودرو مشکلاتی در قسمت مدیریت هیبرید موتور مشاهده کردیم. این مشکل باعث کاهش دی ریت می شود و در هر دور، سه تا چهار دهم ثانیه خودرو را عقب می اندازد. مشکل بزرگتری که باید به آن بپردازیم این است که چرا خودروی همیلتون در کل آن قدر که باید سریع نبود.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:45

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:45